top of page
חיפוש

איך מתנהל הטיפול ההומיאופתי?


כמו למשל האם הוא סובל מחום או מקור, האם הוא מזיע בקלות, מה העדפותיו מבחינת התזונה, ועוד היבטים שונים שהמטפל צריך לבחון בכדי להתאים את התרופה המדויקת ביותר. בדרך כלל התרופה ניתנת בתום הפגישה במנה יחידה. פגישת מעקב נקבעת כחודש לאחר לקיחת התרופה. בפגישת המעקב המטופל מדווח על מצבו ועל שינויים שחלו ועל פי הדיווח מותאמת תרופה נוספת. המשך הטיפול תלוי מאד במצבו של המטופל ובבעיה שאיתה הגיע.

אורך הטיפול משתנה מאדם לאדם. במקרים מסוימים מספיקות פגישות בודדות ובמקרים אחרים יש צורך בטיפול מתמשך ועקבי. במצבים אקוטיים (מחלות חום וכדומה) אני משתדלת לתת מענה מיידי ולעזור לרפא או להקל על המחלה. טיפול בילדים אינו שונה במהותו. הפגישות הן עם הילד ועם הוריו. האינפורמציה המועברת היא כמובן ע"י ההורים והילד עצמו. חלק מהפגישות נערכות עם הילד לבדו תלוי בגיל הילד וברצון משפחתו. שאר התהליך ללא שינוי.

בטיפול בתינוקות הדגש הוא על התבוננות בתינוק וקבלת המידע מהאם, ושוב המשך התהליך כרגיל. בחלק מהמקרים, בתלות למצב, אני מבקשת דיווחים שוטפים במייל. בכל המקרים ואצל כל המטופלים אני תמיד מבקשת לעדכן אותי בכל מצב אקוטי או בהתפתחות שמצריכה התערבות מצידי כדי שאוכל להתערב ולפעול על פי הצורך.

30 צפיות0 תגובות

מרכזי לימוד בת"א ובצפון 

לימודים   בשעות אחה"צ 

לימודים מרוכזים ליום אחד בשבוע

bottom of page