top of page
חיפוש

טיפול בתופעות לוואי/סיפורי הצלחה

לפני מספר שנים עברתי ניתוח להוצאת גידול ממאיר במעי הגס. לאחריו התחלתי לקבל טיפול כימותרפי באחד מבתי החולים הגדולים בארץ. לאחר מספר טיפולים התחלתי לסבול מחוסר רצון/יכולת לשתות ולאכול שהלך והחריף עד שחדלתי לשתות ולאכול כמעט בכלל והגעתי למצב של התייבשות, חולשה כללית ודיכאון. רופא המשפחה המליץ על אשפוז בבית חולים על מנת לברר את הסיבה למצבי הירוד ומציאת דרך לחיזוקי.

אושפזתי במחלקה פנימית חמישה ימים במהלכם חוברתי לאינפוזיה לאספקת נוזלים וחומרי מזון חיוניים ועברתי סידרת בדיקות יסודית ומעמיקה ע"י מנהל המחלקה ובכירי הרופאים, בניסיון לאתר את הגורמים למצבי. גם באינטרנט חיפשו פיתרון…אך ללא הצלחה.

מתוך חשש שאדבק מאחד החולים במחלקה נשלחתי לביתי.

במהלך תקופה זו "השלתי" 12 קילוגרמים ממשקלי. מאחר וכרגיל איני סובל מעודף משקל, צורתי החיצונית הסגירה את מצבי הגופני והנפשי.

עם שובי הביתה יצרתי קשר עם מלכי רוזן ההומיאופתית שלי מזה שנים אחדות (ושל משפחתי המורחבת בעקבות הצלחות קודמות) וקבענו פגישה מיידית. לאחר שיחה קצרה התכבדתי בתרופה הומיאופתית שנראתה בעיני כ"כמה גרגרי סוכר" מתחת ללשוני ונשלחתי הביתה בצרוף המלצה ללכת לנוח (כאילו שיכולתי לעשות משהו אחר במצבי).

לאחר שינה של ארבע שעות, התעוררתי בהרגשה של אדם שנולד מחדש. קמתי מהמיטה וצעדתי נמרצות לעבר המטבח והכנתי לעצמי ארוחה מכובדת שכמוה לא אכלתי שבועות מספר. כל זאת להפתעת רעייתי, שחזרה מרופא המשפחה בחיפוש אחר תרופה "קונבנציונלית" למצבי.

מאז הלכתי והתחזקתי, העליתי על גופי את כל הק"ג שנשרו ועוד כמה…ואם יש כיום דאגה בליבי הרי היא כיצד להוריד את עודף המשקל…

אני חש שלא הצלחתי להעלות על הנייר את גודל ההצלחה של הטיפול ההומיאופתי שקיבלתי. אני ומשפחתי מכירים תודה עמוקה למי שהמליץ ועודד אותנו לפנות לדרך זו שהשיבה לי את חיי.

יצחק מונק, רחובות.

77 צפיות0 תגובות

מרכזי לימוד בת"א ובצפון 

לימודים   בשעות אחה"צ 

לימודים מרוכזים ליום אחד בשבוע

bottom of page